Tarana Merhaba.10+3hamileyim.Bazen dayanılmaz baş ağrılarım oluyor.Gözlerimi bile açamıyorum.Nasıl başa çıka bilirim?Tansiyonum normal.Ağrıkesici de alamıyoruz malum😢😢😢
KuzeyinAnnesi41 Tarana Niye almıyorsun agrı kesici? Parol içebilirsin karanlık odada dinlene bilirsin bolbol su iç çok agırırsa yüksek tansiyon yapar canım😔
ceco Tarana sıcak bir duş ve uyku kesinlikle geçiyordu başıma birşey bağlıyordum uyku geçiriyordu benim ağrımı halen de duş alıp uyuyorum sessiz karanlık odada buz da koyabilirsin ensene şimdi 20+5 iz halen oluyor aynı şeyi uyguluyorum baş ağrısı normal
Mucizem00 Tarana Canım aynı şekilde onuncu haftada benim de başladı şu an 13 haftanız doktorum çarşamba günü minoset plus verdi ama sen şu an içme yinede ozamanlarda bana parol vermişti
Seymasel68 Tarana ah ahh ne cekıyorumm16 hafatlıgım ver gecmek bılmedı hala agrıyorr bı parol yutuyorum dus almak ıyı gelıyoo sankı savlarımın dıplerını yoluyorlar kafamda ole hı agrıı tartamıyorum
Tarana KuzeyinAnnesi41 Canım ben Moskovada yasiyorum.Burda o ilac yok doktor sadece nospa ya izin verdi.O da kesmiyor agriyi😑
Tarana Mucizem00 evet kullanmıyorum ilaç ben de.Zaten vitaminler falan derken bir sürü ilaç var.Bir de ağrıkesiciyle yüklenmek istemiyorum(
Songlkaraduman Tarana bendede aynı şekilde 10 cu haftadan beri çekiyorum aynı şeyi soğuk su uygula azıcık birazda olsun ağrsını hafifletiyor