aslaninannesi7 Mine1suna Ayliz, İlay, Ece ve İnci isimlilerini düşünüyordum kızım olsaydı şişede fikir olsun 🌸
Mine1suna @Selcantvsn isim hakkının annede olması gerektiğini düşünüyorum zaten eşimin soyadını alacak ismini de annesi olarak ben koyayım 😀