sagliklagelbebegim Merhabalar. 7ocakta saat 3 gibi kan vermiştim değerim 1356 cıkmıştı. Bugün sabah 9 gibi verdim 2076 cıktı. Sağlıksız bir artış mı acaba?
Mummy99 sagliklagelbebegim güzel artmiş . Her yerde iki kati okuduğumuz için iki kati görmeyince korkuyoruz ama öyle değil her keste iki kati artmaz ve senin değerinde gayet güzel artmiş
Parinas sagliklagelbebegim %60 yeterli diyorlar. Bi de sizin tam 48 saat olmamış 6 saat eksik. Normal gibi duruyor bilemedim
sagliklagelbebegim Esraa00 hayır henüz göremedik aslında tüpte olabileceğinden şüphelendi değer düşüklüğünden dolayı ama netleştirmedi
sagliklagelbebegim Mummy99 ya gerçekten mi umarım benimde öyledir bu ihtimale tutunmaya o kadar ihityacım var ki
Esraa00 sagliklagelbebegim kese ne zaman görünür dedi doktor Sırf şu stresi yaşamamak için bu hamileliğimde kan vermedim Doktorun ne zaman gel dedi inşallah sağlıkla görürsün ya
Mummy99 sagliklagelbebegim bende de hesapladiğim gibi artmamişti doktora gidene kadar kendimi mahv etdim kürtaj olucama inandirdim kendimi ama doktorum ve burdaki arkadaşlar aydinlatdi beni sağolsunlar. Şimdi 11+3 deyiz. Allahin izniyle sende de öyle olucaktir içini rahat tut🙏
sagliklagelbebegim Mummy99 ya cok sevindim sağlıkla zamanında gelsin inşallah benimde sizin gibi olur
sagliklagelbebegim Esraa00 cmt günü tekrar kan vermemi söyledi aynı saatte o zaman tekrar kontrole cagırdı. Bir de benim gecen sefer yasadıgım düşükte de tüpte şüphelenip tekrar cagırdıgında rahim içinde oldugunu görmüştü o yüzden emin olamadı. Çift rahim varmış bu yüzden netleşmek zorlasıyor sanırım söylenene göre
Hkubra95 Kızlar merhaba ben adet tarihimden 4 gün önce kan testi vermiştim 22 çıkmıştı. Bugün geciken adet günümün ilk günü toplam 5 gün geçti ve bugün verdiğim kan testi değeri 421 çıktı. Sizce çok mu hızlı artmış bir anormallik var mıdır ?