Merhabalar ücretli iznimi tamamladım ücretsiz doğum iznimden erken döndüm (3 hafta kadar) . Normalde 1 yaşına kadar süt izni hakkım var biliyordum ama ik 13 gün izin hakkınız var 12 sini kullanmışsınız dedi. Çocuğumun doğum günü 1 şubatta. Bilgisi olan var mı bu konuda