Tombii Amin insAllah canim .
Aslinda bir problemim yoktu ama piskolojikmen takmis durumdaydim ve olmuyordu . Artik düsünmicem kafama takmicam diye kendime söz vermistim . Ve teyzemin kizi ile konustumda bana bir öneride bulunmustu ve onu uyguladim bunu sizinlede paylasmak isterim . Alan Rabbim ise Verende rabbim‘dir 🙏 (iliskiye girmeden boy abdesti alin , sonra 2 rekat namaz kilin ardindan en icten isteyin ile dua edin , sonra iliskiye girmeden önce besmeleyle girin ) her nekadar dogru bilemem ama ayaklarimi hep kaldirdim bir süre . Sonra ümidim yoktu ama dedim gibi , birgün isteydim normalde günde 1 ekmek bile yemem herseyi ekmesiz yerim 2 ekmek canim cekti , sasirmistim baya bi adetimde o gün gecikmisti , negativ cikti o gün test , ertesi günü tekrar yaptim oda negativdi , Internetden sipris etim icin dogruluk payini okuyordum ve yine bir burunluk yasadim olmadi tutmadi diye . Sonra paketin üzerindeki yazi dikkatimi cekti , onu okuduktan sonra bir baktim pozitiv gösterdi . Dünyalar benim oldu ve suan 14+6 haftalik hamileyim . Veee gercekten rabbim cümlenize nasip etsin en kisa zamanda 🙏