Reyhan07 5 Aralık son regl tarihim adetim 4 gün gecikti beta hcg baktırdım 17.2 çok düşük değil mi :((
Auri Reyhan07 Değil kuşum benim de sat 5 aralıktı 6ocakta kan verdim 20 çıktı Sonra 89a katladı Önemli olan yükselmesi
Bihterrr Önemli olan nasıl yükseldiği. ben de beta 11 ile öğrendim şuan bebeğim 3 aylık karşımda uyuyor☺️ sağlıklı gebelik sürecin olur inşallah
Buseeeee66 Bihterrr düzenli mi yükseldi acaba benimde ilk 14.46 2 gün sonra 19 Birde tam 48 saat mi olması gerekiyor
Tazegelin12 Reyhan07 ilk oğlumda 1 hafta gecikmede 48le ögrendim kızımda 14 de ögrendim oğlum 5 yaşında kızım 3 yaşında şimdi 19 haftalık tekrar oğlum oluyo onu geç ögrendıgım için biraz yüksekti
Reyhan_Kcbz37 Reyhan07 benim ilk öğrendiğimde de 0.8 çıkmıştı önemli olan yükselmesi kese gözükene kadar 800 küsüre çıkmıştı
Reyhan07 Reyhan_Kcbz37 inşallah benimde yükselir ya bana dua eder misin sizin kız mı erkek mi bebeğiniz
Hasret18ayaz Reyhan07 21 gün gecikmede 7.39 ile öğrendim oğluşum şuan 2 buçuk yaşında önemli olan düzenli artmasi
Bihterrr Buseeeee66 evet 48 saat olmalı. Benim düzenli yükseldi ilk iki testte sonra 300lere gelince yavaşladı ama ben takıntı haline getirdim her gün kan verdim karıştı biraz o yüzden 48 saat üzerinden takip edin siz