Nnnnyyyy Merhaba kızlar haziran sonu temmuz başı doğum yapacağım inşallah yenidoğandan kaç zıbın tulum almalıyım 3 aylıktan kaç tane lazım olur ortalama tecrübelerinizi paylaşır mısınız ?😍
Minik1Civciv Nnnnyyyy 0-3 zıbın 5 adet alsan yeter gerisini 3-6 ay canım çok çabuk büyüyorlar. Alt üst takımlar daha kullanışlı tulumlar hemen küçülüyor.
agacall Nnnnyyyy ben daha 12. Haftadayım ama geçen hafta 2 paket 7’li 0-3 aylık zıbın aldım. Zıbın çok kullanılıyor ilk bebeğimden tecrübeliyim. Bundan sonrakileri 3-6 şeklinde alırım büyük ihtimalle hemen büyüyorlar çünkü. O yüzden uyguna buldum mu hemen alıyorum🌸