Ben de 65 kilo ile gebe kaldım normalde o kadar kilo almaya elverişli bi insanım ki hamilelikte çok kilo alacağım kesin derdim hep. ilk aylarda 2 hafta dışında hiç kusmadım buna rağmen 3 kilo verdim şuan 32. Haftadayız toplam 68 kiloyum hiç merak etmeyin hiç üzülmeyin kilo vermeye çalışmayın stres de yapmayın bünye tamamen değişiyor belki de çok kilo almayabilirsiniz ama isterseniz bir diyetisyen dahil edebilirsiniz bu sürece tabii, hem gebelik şekeri hem tansiyon olmaması açısından da yardımcı olur daha rahat ilerlersiniz 🌸 hayırlı olsun bu arada Allah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🙏🏻