kızlar az önce aradılar 4 tane embriyo 5. güne kadar hızlı bölünme yapmış 9 embriyomuz vardı diğerleri yavaş bölünme yapıyormuş yarına kadar takip edecekler yavaş bölünme olursa iptal edeceğiz dedi şimdilik 4 tane sağlıklı embriyo bölünmesi olmuş 2 tüpte ikiz olarak donduruldu kafam karışık biraz 4 iyi mi sizce siz nasıl bir yol izlediniz fikir verir misiniz 🥹