-rabiss54- ceren-123 benim nstde sancı çıktı ve ultrasonda da çıkınca bı alttan bakalım açılma varmı varsa yatış yapmam gerek dedi o zamanlar 29 haftalık falandim
Zeynep4141 ceren-123 bugün 40+2 acilden giriş yapıyoruz artık muayneye. Çatı muaynemi ilk kez oldum. Sanırım 40da yapıyorlar
-rabiss54- ceren-123 anladım bence normal gibi geldi bana benim ikinci gebeliğim 8 haftalikken alttan muayene ettiler çünkü önceki doğumun üzerinden çok bir süre geçmemişti 14 aylık bir kızım var doktorum dikişlerin ne durumda birde alttan kontrol edelim dedi