Neziha55 Doğuma ne kadar kala iğne ve coraspirin bıraktınız her doktor farklı bir tarih veriyor sizin doktorunuz ne dedi kızlar
Yaprakkm Neziha55 doğumdan bi gün önce dedi bana iğne için ama anlayamıyorum normal doğumda bunu nasıl hesaplicaklar 🤷🏻♀️
Tomurcuk18 Neziha55 Coraspin 34 yada 36 haftaya kadar dedi, iğnede doğumdan bir gün önceye kadar. Normal doğumda kanama riski çok olabileceği için riske atmayıp sezaryen olucam.
Neziha55 Tomurcuk18 Bana da riske atmamak için 38. Haftada sezaryan dedi doktorum 32.de coraspirin bıraktıracak erken diye düşünüyorum genelde Doğuma bir hafta bırakılıyor diye biliyorum ama
GiZem3434 Neziha55 benim tüp bebek olduğu için 31’inde bırakacaksın dedim çünkü doğumun olacak çok kan kaybetmemen lazım çok sulanır kan dedi 31’inde bırakıyorum
Tomurcuk18 Neziha55 Ben tam hatırlamamakta beraber sanırım 34 dedi canım, iğneyi de son güne kadar kullancaksın dedi. 32 de iğneyi de aspirini de bırakan çok insan var korkma sende doktoruna güven.
Tomurcuk18 Neziha55 Ben 38 haftayı beklemek istemiyorum bakalım eğer doktorum kabul ederse en geç 37 de istiyorum doğumu. Gözümün önünde olsun korkularım bitsin istiyorum 😔
Busranur38 Neziha55 32. haftada hapi bırak iğneye devam dedi son doğum anına kadar kullan dedi doğumdan sonra 40 gün kullanacaksınız dedi 😊
Tomurcuk18 Neziha55 36-37 iyidir diye düşünüyorum ama bakalım hayırlısı insallah. Sağlıkla kucağımıza alalım🙏 Bu arada kaçlık iğne kullanıyorsun doğumdan sonra da kullanacak mısın. Bana 3 hafta daha kullanacaksın dedi.
Nurayuzun Neziha55 ben 36. Haftada bırakıcaktım guya ama 35de doğum yaptım giçde bişi olmadı Normal doğurdum bu arada
sibeltmkl Bu 3.gebeliğim diğerlerinde de kullandım sezaryen günün e 1gün kala bıraktırdı ilki de ikincisi de de aynı ı söyledi sezaryen gününe 2gü.kala normal doğum başlamıştı akşam saat 10 da yaptım iğnemi gece sancım başladı tabii ben sancıyı normal bişey geçer sandım 😊 sabaha karşı gittim hastaneye hemen sezaryene aldı drum. Şuan 35 haftalık hamileyim yarın gün verecek ve hala iğneye devam
Tomurcuk18 Neziha55 Düsükmüş seninki ben 7500 kullanıyorum o yüzden sanırım baya kontrollü gidiyo doktorum.
Mervemrah BENDE KAN PIHTILAŞMASI VAR 4 TANE BEBEGIM ÖLDÜ KARNIMDA ŞUAN TEKRAR HAMILEYIM BEND3 HEP BI KORKU ICIMDE SEVINEMIYORUM BILE GERÇEKTEN ÇOK ZOR