Bat 17 Ocak
Mevsim alerjisi olduğum için acile igne yapmaya gittim. Hamilelik şüphesi var mı dedi ben de korunmadigim için evet dedim beta HCG de baktırdı. Sonuç Beta HCG <0.6 çıktı
Adetim 17 ocakta olacak bu değer kesin mıdır sizce arkadaşlar
Bir de normalde 0.1 çıkardı bilemedim var mı tecrübesi olan