Asya12637 Ben varim kuzum 🌸 Reglim 4 ocaktı gecikti testler negatif 🌸 Kan vermeye korkuyorum cunku 1 kimyasal 2′de tup bebek tedavisi gordum sonuc alamadik 🥹 O yuzden biraz daha bekleyip kan vereceğim 🌸 Hayirlisi olsun kuzum hepimiz için . İnşallah hamileyizdir 🫶🏻❤️