ynzl Kızlar ben hamile olduğumu bilmeden kalıcı ojemi yenilettim. Net bilgi de bulamıyorum. Hamileyken kalıcı oje yaptırmaya devam ediyor musunuz? 🌸
bengonca ynzl ama doğumda çıkarman gerekiyor. İster normal ister sezaryen. Tırnakların açık ve ojesiz olmalı bilgin olsun
GulsenUlu ynzl hayir hicbir zarari yok 🥰 sadece kimyasallari cok koklamayin, ortamin havalandirilmasini isteyin yeter. Ben de cok severim kendimle ilgilenmeyi, ojesiz gezmem. 🤭
ynzl Balbebek012 yeni hamileyim zaten birkaç gün önce öğrendim 😌 erken dönemde zarar vermiş olabilir mi diye korktum da ondan sordum
Balbebek012 ynzl zararı konusunda bilgim yok yanlış bir şey diyemem annesi 🥰zaten sonra yapmazsın sonuşçta bilmeden yaptırmışsın