rabiayy Kızlar kimyasal geçirdim 10 gün önce. Kasıklarım ağrıyor ama bir türlü yumurtlama göremedim. Bugün regl sonrası 17.gün. Yumurtlama yakın olabilir mi? Biraz koyulaşma var gibi
rabiayy Betam 10 gün önce sıfırlandı. Önce kanamam bitti 1 hafta sonra da betam sıfırlandı. Regl olmadım ama henüz.