Bebek için hemşireye verilecek. Müslin, penye battaniye, iç zıbın, normal zıbın, tulum, eldiven, şapka, birde içe giydirmesi için yedek altlık koydum. Bi tanede bez.
Emzik, biberon, mama koydum. Kalın battaniye.(Süt sağmayı ihtyaç halinde aldırıcsm evden) göğüs ucu kremi koymadım çünkü hemen yara olmaz ki, ilk bebeğimde hiç yara olmadı göğsüm.
4 ayrı takım yedek yaptım. Islak mendil, yedek şapka eldiven çorap koydum. 10 tane bez koydum.
Kendim için iki pijama takımı, hırka, iç çamaşırı ikişer tane. Depend bez, göğüs pedi, çorap.
Hastane hedyeliklerimi de pusetnn içine yerleştirdim. Bütün hazırlıklarım tamam çok şükür.
Bence eviniz yakın değilse fazla kıyafet alın oğlumda 2 takım yedek yapmıştım. Yetmemişti. Sürekli çiş sızdırmıştı. Kusmuştu. Eldivenlerni ağzına sokup ıslatmıştı.