Gamzealptkn Bugn transfermin 9. Gnü evde test yaptm negatif 4aa kalite 5. Gn embriyosuydu 20 gn kadar dondurulmuştu varsa eğer hala çıkmaması mümkün olablir mi ki 😔
AlyaO Gamzealptkn canım bir sürü kişide negatif çıkardığını okudum ben. Sen içini rahat tut gidip kan testi ver.
Aydnkynk Genelde test yanlış sonuç verir pozitif çıkar kullandığın iğneler 10 gün pozitif sonuç verir diye biliyorum ama sen testi tekrarla bi kaç gün sonra senin testin hatalı olabilir
Gamzealptkn Aydnkynk çatlatma iğnesi poztf çıkarıyomuş ama ben çatlatma iğnesini olalı 1 ay falan oldu donmuş transfer yapıldı bana
Gamzealptkn Aydnkynk bazıları 12. Gn kasett testte çkmadı kan verdm çktı fln demş acaba olablr mi bilmiyorm
Gamzealptkn AlyaO yarn vercm inş 3 tane test yaptm hepsi negatf çktı o yüzden testn yalnş olması çok mümkn değil