saglikciaanne bencede size katılıyorum bende herşey normaldi benim de bebeğin de kilosu normal hiç düşünmemiştim gebelik şekeri çıkacak bende ama yüksek çıktı 2. Saat olan sadece. Diyet uyguluyorum şimdi daha dikkat ediyorum. Kendi ölçumlerimde normal değerde şuan şükür.Yaptirma diyenlere uysam o şekilde devam edecektim belki de daha kötü olacakti. Yaptirmayip bişey olmayanlar kadar sansli olamıyor herkes maalesef. Zaten o şekeri de test sonunda bol su içip nakavt edebiliriz diye düşünüyorum