Merhaba arkadaşlar 33+4 haftalık hamileyim, iki kızım var sürpriz üçüncüye hamileyim ikinci kızım yeni 1 yaşına girdi. Duyduğumda şok geçirmeler ağlamalar oldu illaki psikolojik olarak ama şükür geçti şimdi daha zorunu düşünüyorum nasıl olacak diye🤣 bugüne kadar bebeğim tam anlamıyla göstermedi ama doktorlar her sorduğumda kız gibi kız duruyor dedi ayrıntılı da da aynı şekilde çok baktı gördü görmedi tam bilmiyorum ara verip tekrar girdim hatta yine baktı kız dedi emin olmayarak üçüncü kızım diye beklerken dün gittiğimde yine eliyle kapatmış orayı ama doktor oğlan sanki dedi emin olmayarak kafam karıştı. Gönlüm iki kızım var şükür sağlıklı sıhhatli birde erkek isterdi, tabi ki en iyisini Rabbim bilir sağlıklı sıhhatli eli ayağı düzgün aklı fikri yerinde hayırlı evlat olsun başta. Neye inanmalıyım acaba ki? 🙄