Benim 13. Haftam hala ara ara adet olacakmış gibi kasık ağrılarım devam ediyor. Doktorum bunun çok normal olduğunu söyledi. Özellikle ilk haftalarda her gün oluyordu, bebek kendine yer açıyor sonuçta. Bazen kabız bazen ishal olabilirsiniz ve gazda çıkarabilirsiniz bunlar günlük hayattada gayet normal şeyler. Genelde ishal durumunda gazla karışık kasık ağrısı olabilir. Çok şiddetli ve 4-5 günden fazla sürerse yinede doktorunuza danışın. Kullandığınız ilaçlar varsa onlardan da kaynaklanabilir yada yedikleriniz dokunabilir ben ne zaman tavuk yesem yaşarım bu durumu malesef 🥲