ummuhanpolat12 4 haftalık hamileyim kasık ağrılarım oluyor sürekli değil ama ara ara oluyor normal mi
Melek38_ ummuhanpolat12 var deseydiniz idrar yolu enfeksiyonu olabilir diyecektim ama muhtemelen yerleşme agrısı. Bu dönemlerde oluyor normal. Hatta adet ağrısından daha şiddetli bile geçiyor en azından benimki öyle oldu. Adette çekmediğim agrıyı çektim ilk 2 ayı aşkın süre…
Bus-ra590 ummuhanpolat12 yok yok bugün gittim doktora sordum rahatsız eder normaldir dedi meraklanmayın 😊
Bus-ra590 ummuhanpolat12 hayır 17 haftalığım. İlk muayenemde de sormuştum normalmiş sanırım hamilelik boyunca olacak bu en azından bende öyle 🥹
Bus-ra590 ummuhanpolat12 1 aylık olduktan sonra aslında öğrendikten sonra ama doktorlar farklı hesaplıyor ya onlara göre 1 aylıkken gittim 😊 sol kasık ağrısı mı oluyor sizde ?
Bus-ra590 ummuhanpolat12 benimde sol kasık ağrısı oluyor cinsiyetimiz kız 🤭 doktor sol kasık ağrısıysa gaz olduğunu söyledi mühim değilmiş bilginiz olsun
Betulnur54 29 haftadayım hala oluyor kasık ağrısı, bebiş büyüdükçe rahim genişledikçe oluyor. Sol taraftan bnmki cinsiyeti kız🥰
Bus-ra590 ummuhanpolat12 bence de Allah neyi nasip ederse o oluyor 😊 ben çorluda özel hastaneye gidiyorum refika hanıma