Kubra001111 o haftalarda ben de öyle hissediyordum sonra hareketler artınca onun bebeğin ufak hareketleri olduğunu anladm😃 18-19 daha net olacak. 20lere gelince düzenli hareketleri hissedersiniz. Yemek yedikten sonra, uyumadan önce, acıkınca , şekerli şeyler tatlı vs yiyince ya da kahve içince vs :) bende de şeffaf akıntı vardı , magnezyum kullandm hala kullanıyorum ve lekelenme olmadığı halde progestan vermişti daha rahat hissediym o ağrı azalsn diye.