Eğitim Araştırma hastanesi tavsiye ederim. Asistanlar evet ilgileniyor ama uzmanlarına da sürekli danışıyor ya da denk gelirseniz direk uzmana randevu alın. Testler özelde çok pahalı ,olmadı devlette test yaptırın özelde doktorunuza da danışın. Dediğim gibi testler pahalı. Geçmiş olsun.