Happy Mom Forum
Yükleniyor...
Bu site en iyi JavaScript etkinleştirilmiş modern bir tarayıcıda görüntülenir.
Bu sitenin tam sürümünü yüklemeye çalışırken bir şeyler ters gitti. Hatayı düzeltmek için bu sayfayı yenilemeyi deneyin.
10 ☺️11 haftalık hamişler
Kubracma
Kızlar neler yapysnz nasıl gidiyor, bende pek bir şey yok gayet normalim siz?
Eda0509
Kubracma
bende de pek bisey yok uyku hali dışında 😄
Kelebek123
Kubracma
11 haftadayım. Bende de pek bişey yok. 😃
Ftmnr38_
Kubracma
aynen devam zaman hiç geçmiyor sanki 🤦🏻♀️
Kubracma
Eda0509
bende uyku valla
Tarana
Baş ağrıları haricinde bisey yok)Normal gidiyor)
Kubracma
2 li test be zaman yaptırıyordunuz?
Eda0509
Kubracma
12. haftada yapılıyor cnm
Htc223
Bnde de pek bişey Yok ama çalışıyorum öğleden sonra uyku basıyor çok zor geçiyo zaman