Edanurdurgunnnn 9+5 sağ tarafım hep ağrıyor sizce bunun cinsiyet ile ilgili bir açıklası var mı anneler ilk deneyim ?
My-love Edanurdurgunnnn tam haftasını hatırlamıyorum ama bu hamileliğimde doğum anına kadar sağ kasik ağrısı çektim bebeğimin cinsiyeti kız bu arada ilk gebeliğim de asla yaşamadım o da erkek ti 🌼
FNK Edanurdurgunnnn benim hamileliğim boyunca bebiş hareket etmeye başladığından beri sağ kasığımda baskı hissediyorum bebişim erkek ama cinsiyetin bununla ilgili olduğunu düşünmüyorum
Baby_B Edanurdurgunnnn ben 29+5 deyim hala zaman zaman sag kasikta agri oluyor Rahmin buyumesiyle ilgili. Cinsiyetimiz kiz bu arada Ama bebis solda🥰
Blueeberryy Bende solda sızlama hissediyodum doktorda ilklerde ultrason da solda bakiyodu benimkide erkek😇 hic bi alakasi yok bencede ne dicek bebek ben erkegim saga ysda sola gecmem gerekmi kim uydurmussa😂
Edanurdurgunnnn Yanıtlarınız için çok teşekkür ederim güzel anneler iyi ki varsınız İlk gebeliğin olduğu için sizlere danışmak en güzel şey bu platformda ❤️