Benim bebegimde gelişim geriliği vardı doktorum perinatolojiye sevk verdi orda ki doktor her bebek kilolu doğacak diye birsey yok dedi herhangi bir sıkıntı görmedi. (37 de 2500 dü) o hafta yediklerime biraz daha dikkat ettim kilo yapacak şeyler tükettim (özellikle kaşar peyniri,muz,ceviz) 38 de 2850 olmuştu. Gerçi doktorum hala minyon diyor ama en çok son haftalarda kilo alıyorlar.