tugceturkben-1 Kızlar 39+1deyim 3 4 gündür de vajinamda sızı hissediyorum Neden olur bilen daha önce başına gelen var mı
Jasmine2426 tugceturkben-1 38+6 benimde vajinama içerdne böyle iğneler batıyor gibi oluyor sanki bebeğin başı bastırıyor gibi
sedefyrs1101 Ay bende aynıyım yatakta dönerken bile canım acıyor 38+3 bide yanma da var bende acıyo anlamadım ilk 2 gebeliğimde hiç böyle bişey yaşamamıştım
aycatutall6121 tugceturkben-1 ilk gebelikte biraz daha geç ilerliyormuş canım bilmiyorum ya kişiden kişiye de değişiyor