Iyi geceler herkese benim gebeligim 37+6 bugün rutin kontrole geldim ve 15 ine spinal sezeryan icin gun aldik amaaa nst ye girince isler degisti :) kasilmalarim ve bebisin kalp atisi orantisiz diye serum verdiler ve yarin dogumum olacak Allah nasip ederse :) simdi hastaneden yaziyorum ve tum hamislerimizden dua bekliyorum ins sag salim kizcem Nevraya kavusacagim 🌸