IzguVeAnnesi İsterseniz önce manuel bi alın yeni nesil manuel pompaları da tavsiye ediyolar. Ben chicco nunkini aldım ödüllü bi ürünmüş fiyatı da uygundu. Çevremdeki herkes kullandığı için ben de aldım ama şimdilik manuel. Eğer yetmezse baktım süt bitmiyor ozaman elektirikli olan da alınır da şimdi bazılarının sütü gelmeyebiliyor, ya da verimli bulmayanlar da oluyo, belki pek ihtiyaç bile duymadığınız zamanlar da olabilir..Elektrikliler biraz daha fiyatlı çünkü