Ftmnnr öyle olduğunda her yere sığmıyor pek ya biraz da hantal oluyor diyorlar o arabalar şimdi bizim asansör yok mümkün olduğunca hafif minik bir araba olması lazım pregonun bu modelinde hep tekerlek sıkıntısı olmuş şikayetvarda o yüzden biraz vazgeçtim ama bakalım