Bu ayın 22inde nasipse 2.sezaryan ile bebeğim dünyaya gelecek ama ilk doğum spinal ile olmuştu ve aşırı baş ağrısı ile mide bulantısı yaşadım o yüzden genel anestezi istiyorum ve doktorumla konuştum ikisinin de, risklerini hastaları ile, yaşadığı deneyimlerini anlattı ve sana bırakıyorum dedi.. Benim gibi olanlar var mı genel anestezi de ne kadar süre de kendinize geldiniz baş ağrınız yada mide bulantısınız oldu mu yada keşke spinal olsaydım bebeğimi hemen görseydim gibi pişmanlık yaşadınız mı? Şimdiden teşekkür ederim..