Tugceozturkk Çatı muayenesi yapılıp ne zamn açılmanız ve doğumunuz oldu 39+4 üz suan Bugün elle çatı muayenesi yaptı lekenme olur dedi ve oldu Geçen hafta cihazla yapmıştı lekenme olur dedi olmadı? 1parmak açıklık var dedi belkide cihaz yaptığı muayeneden egzersizdee yapıorum… Bugun canim cok acidi ve hala da devam ediyor Suan sadece hafif pembe sumuksu akinti geldi durum bu???
Jasmine2426 Tugceozturkk 38+3 te 1 cm açılmam vardı çatı muayenesi yapıldı acıdı ama leke gelmedi , nst de düzenli sancım vardı 3 seruma rağmen eve gönderdiler şuan 38+6 sancımda yok nişanda gelmedi akşam nst gitcem
Bussenz Tugceozturkk bana da ağrılı bi muayene yaptı leke gelir kasıkların ağrır dedi öyle dr oldu belden bacağa kasığa vuran ağrı çektim bir saat en az ama sonra bi anda kesildi 😓
ikimelekannesii22 Tugceozturkk çatı muanesinden sonra lekelenmem oldu nişan geldi sancım basladı ertesi gün doğurdum sezeryanla
iremhzl Tugceozturkk 37de elle cati oldum 39da gittim yapmadi bidaha, kan manda gelmedi benden suan bende 39+2deyim 40a kadar bekle ogun gel dedi, sizde durum daha farkli ilerlemis sanirim bendede boyleydi, allah yardimcimiz olsun
1Ali Bol bol çömelme hareketi yapın ve youtubeden activating labor egzersizini deneyin. Ara verip bir iki kere yaparsanız daha iyi olur
Tugceozturkk 1Ali Tam dediğin gibi yapıordum canım Şuan canım acıypr işte yapmaya devam ediyim mi dün muayeneden sonra cesaret edip yapamadım ☹️
Tugceozturkk Jasmine2426 Yaaa Valalhi bende sancı mancı yok sona dayandık dün baktığında bi parmak açıklık vardı o kadar vallahi adet kanı gibi geldi Şuan hala hafif ağrılar var önce egzersiz yapıordum suan nasıl uapıcam normal doğum da istiyorum 🫤
Tugceozturkk Jasmine2426 Çatı muayenesini elle mi yapmıştı bana ıkın dedi bide Acımadımı canın Nstye sancın cıktığı için mi 3-4güne giriyorsun canım Sancın var zamnın da o kadar erken değil serumu anlamdım açılma fazla olmadığı için mi?
1Ali Tugceozturkk bu hareketler biraz zorluyor, siz çok yorulmadan yapın doğum başlarsa gücünüz enerjiniz kalsın
Tugceozturkk Bussenz on an şiddetliydi sonra geçmedi ama benim sadece ağrısı azaldı Kolaylaştırmak için egzersize devam edim diyorum risk olmaz değilmi?
Tugceozturkk iremhzl Amin amin inşallah herşey gönlümüzce olur ve sağlıklı hayırlı bir şekilde kucağımıza alırız Ağrılar var işte benim şuan sancı değilde egzersiz yapınca artıyor sonra geçiyor bakalım 🤔
1Ali Tugceozturkk evet birazcık daha dayan sonu çok güzel 🤍minik minik merdivende inip çıkabilirsin, doğum başlayıncada inşikak süresi aç çok yardımcı oluyor
Tugceozturkk @"Aryaninannesi22 neden sezeryanla peki ? Nişan nasıl oldu ? Lekelenme oldu sadece adet gibi şimdi de minik minik Lekelenmeden sonra sümüksü birşey geldi bide işte
ikimelekannesii22 Tugceozturkk kahverengi nişandı sabaha kadar sancı cektim yeterince acılmam olmayınca sezaryana alındım boşuna sancı cektim yani😏
Edoss123 Bu egzersizler hemen açılmayı sağlar mı? Hurma yiyip adaçayı içmek bir de hemen açılma yapar mı?
Tugceozturkk Edoss123 bunun cevabını senin gibi bende bilmiyorum Dün doktoruma sordum bunu doğumu başlatmaz ama koylaştırabilir demişti egzersizi sormuştum ama ?