Çok şükür bulantılarım hafifledi ama tam geçmiş değil 15+5 oldum ama hala prilam kullanıyorum oğlumdada tamamen geçmesi ilacı bırakmam 25. Haftayı bulmuştu 🤷🏻♀️ en azından azalmış olmasıyla avunuyorum 😅 tamamen gittiğini hissetmeden ilacı bırakmaya cesaret edemiyorum zaten 🙈