RNurr Kızlar 23+2 deyiz kız bebiş olucak Allah nasip ederse hep kasıklarımda hissediyorum tekmelerini falan bide bazen değişik ağrı oluyor bel simitlerime belimde falan ağrı oluyor normal mi sizlerde böyle durum yaşayan var mı yada yaşadığına tanık olan ?
Tugceeayo RNurr evet bende de öyle bazen vajinama kadar vuruyor batma hissi oluyor orada normal midir bilemedim
ecrinkusum RNurr bende hep kasıklarımda hissediyorum bazen vajinamda 😂 hatta bunu yazarken bile vajinama doğru tekme atıyor 😂
peaceandlove RNurr o haftalarda ben de hep öyle hissediyordum sonra yukarda hissetmeye başladım ama arada yine alttan tekme hissediyorum bebeğin hareketlerine göre değişiyor normal 😂
RNurr Tugceeayo Ayy evet benimde oluyor demek ki normal aşkım yalnız olmadığıma ve bu durumun normal olduğuna sevindimmm
RNurr ecrinkusum Bende de bu durum olduğu için içimde şüphe oluyor yaa niye çok aşşağıda normal mi resmen vajinamın orda diye düşünüyorum hayır bide 2. Hamileliğim ona rağmen 😂 ilkinde hiç böyle değildim
ecrinkusum RNurr hahahaa aynen bende bazen düşünmüyor değilim benimde 2.hamileliğim onda hep yukarıda hissediyordum
ikibaloglanannesi Çok normal. İlk gebeligimde de böyleydi. Şu an ikinciye hamileyim 25 haftalık aşağıda hissediyorum hatta bazen her yerde😶
RNurr Gamzecebecii Ay bende çıkıcak diye korkuyorum ahahah erken doğum mu olucak diye kuruntulanıyorum
RNurr peaceandlove Sağol aşkım valla normal olduğunu öğrendikçe içim o kadar rahatlıyor kiii 2. Hamileliğim ama daha pimpirikliyim 😂 ilkinde hiç böyle değildim