Nazli_3009 Gizem-1009 Siirt’te yaşıyorum çevremde doğum yapan da var orada bende hamilelik boyunca oraya gitmiştim ama düşük yapınca doğum gerçekleşmedi
Gizem-1009 Nazli_3009 Geçmiş olsun canmm Allah tez zamanda nasip etsin şükür cumartesi günü doğum oldu memnun kaldım
Nazli_3009 Gizem-1009 evet çok iyidir kendisi tekrardan tebrik ederim canım sağlıkla büyüsün inşallah
Nazli_3009 Tosbalak normal doğum ücretsiz geçen sene sezeryan 15 bin civarıydı şuan tahminen 25-30 arasıdır kürtaj bile 10 bin
Htcbyttt elifseda53 bende hayat hastanesine gidiyorum en son arkadaşım sezaryen doğum yaptı sanırım 20-30 arası bişey tuttu onnnda
elifseda53 Htcbyttt nasılda pahalı ya vallahi saglık ticaret resmen devlette ise adam akıllı doktor yok