Meridaily Kızlar gebelik düşünüyorum, bu süreçte nioli yağı zararlı olur mu acaba? Kullananlar var mı?
prensesannesi-01 Meridaily cnm gebelikte kullanılmaz diyordu satışını yapan arkadaşım ama çok faydalı enfeksiyon mantar kaşıntı vs iyi geliyo
prensesannesi-01 Meridaily ovulasyon testi takibi yaparsan eğer kullan yumurtlama görünce de birakirsn
Sevval_66 Meridaily ay ben de çatlatma iğnesi oldum geçen hafta ama yeşilimsi akıntı ve yanmam var kullanmak istiyorum. Bazısı kullanma diyor bazısı kullan diyor bilemedim
MervEslinArden Meridaily Üstte kalsın hamilelikte bilgim yok ama evet enfeksiyona mükemmel iyi gelen bir yağ
Meridaily prensesannesi-01 kuzum kaşıntım yok da tatlı yiyince bazen yanma oluyor ben de hemen damlatıyorum rahatlatıyor. Yumurtlama takip ediyorum şuan, o zaman ovülasyondan sonra bırakayım kullanmayı.
Meridaily Sevval_66 ben de kararsız kaldım kuzum, daha yumurtlama görmedim ama günaşırı değerlendiriyorum, riske de atmak istemedim. Bugün de kullanmıştım değiştirdim hemen çamaşırı. O da rahatlatıyor dimi yeşilimsi akıntıyı ya da yanmayı