Ebrubayar cumartesi günü doğum yapıcam, gönderiyi takip ediyorum şimdi. Unutmazsam doğumdan sonra güncellerim 🌸 şu an için bildiklerim 48 saat hastanede kalınıyor, benim doktorum kıymet hanım, çok sıcakkanlı güler yüzlü bir doktor. Eşiniz ameliyathaneden çıkarken görebiliyor diye biliyorum ama cumartesi netleştirip yazabilirim unutmazsam