Melekyldz16 Hanımlar 33+4 haftalık gebeyim bu gün ultrasonda 2500 gram olduğunu öğrendim normal mi sizce bana fazla gibi geldi
Melekyldz16 bengonca teşekkür ederim 🌸 yani doktor değildi bakan ultrason da görevli bi hekimdi sanırım devlet hastanesi malum pek cevap vermiyorlar gelişmii iyi dedi sadece
bengonca Melekyldz16 doktor dışında kimse bakmaz ultrasonla. Oradaki hekim size fazla demediyse fazla değildir🌸