Ervaa2534 her laboratuvarın farklı çalışma sistemleri var bu hastanenin max ölçülebildiği beta değeri 1385 miş o yüzden doktorlar birde dilüsyonlu istem yapıyor oda detaylı ve yüksek değere çalışılıyor benimde hep öyle bakıldı bende o şekilde öğrendim ☺️