Eses06 Natomed Hastanesine gidiyordum ama yoğun bakım ünitesinin olmadığını öğrendim. Doğumu mu orda yapacaktım ve doktorumdan da memnundum ama yoğun bakım ünitesinin olmaması kafamı karıştırdı