cansugunes0210 Bende idrar yolu enfeksiyonu çıktı da doktor MONUROL SAŞE VERDİ BUGÜN henüz içmedim araştırmadan içmek istemedim çünkü. Hamileyken bu ilacı kullanan var mı? Herhangi Bi yan etkisi falan oluyor mu veya bebege zararı var mı?
babyUras_ cansugunes0210 1 ayda iki kez kullandım geçmeyen enfeksiyon yüzünden . Bebeğe bi zararı olsa vermezler heralde.
Zeynepksoglu Ben 2 defa kullandım biri hamileliğimin başındaydı biri de 30. Haftalardaydı herhangi bir yan etki sıkıntı yaşamadım bebeğimde de herhangi bir olumsuzluk olmadı
cansugunes0210 Zeynepksoglu ya bende Bi tereddüt ettim de ama enfeksiyon da tehlikeli bildigim kadarıyla teşekkür ederim
1hamle cansugunes0210 canım bu ilaç gece içiliyor lavaboya çıkıp bir bardak suda karıştırıp için sabaha kadar lavaboya çıkmayın
irmik85 Bana da enfeksiyon şüphesi ile içirdi doktor. Sonra öğrendim ki insanlar hamilelikte çok sık idraryolu enfeksiyonu oluyormuş, bu ilaç da kullanılıyormuş. Enfeksiyon ilerlerse çok riskli olabilir
zeydalp cansugunes0210 bende kullandım yan etkisi olmadı. Zaten hamilelikte kullanılmayacak ilaç olsa doktor neden versin ki
Asi_07 cansugunes0210 herhangi bir zararı yok olsa zaten doktorunuz vermez enfeksiyon daha tehlikeli bana yan etki olarak ishal yaptı birkaç gün sonra düzeldi tabi ki enfeksiyonumda geçti çok şükür kullanın kesinlikle geçmiş olsun
Elifmehmetemin cansugunes0210 hiç bir sıkıntı olmuyor korkma canım benimde gebeliklerimde verdi doktor bana onu enfeksiyon geçirdiğim zamanda hem zararı olsa doktor da sana vermez canım kimse o riski göze almaz