Orkidem8 Gks_01 ben de aynı durumdayım adetime 6 gün var dün 7 gün vardı belki çıkar diye erken gebelik testi yaptım ana negatifti
Gks_01 Orkidem8 ben de öyle dün yaptım negatif çıktı çatlama 28 30 aralık arasındaydı bu ay da olmazsa aşılama yaptırıcam nasip
vilanelle Orkidem8 ben de aynı şekil 8 gün kala yani bugün yaptım ama negatif:) çıkmaz zaten bemce şimdi
vilanelle Orkidem8 üç beş gün min beklemeliyiz benim ilk boş gebelikte bile çok koyu çıkmamıştı çizgi beta 400e yakındı yani bu testler bence çok hassas testler değil
Gks_01 vilanelle canım benim daha önce kimyasal oldu 5 gün varken 15 değerde silik olsa da görülüyordu ne bilim ya dayanamıyor insan beklemek istiyorum ama olmuyo
vilanelle Gks_01 Yok ben de böyleyim çok sabırsızım ama boşuna yapıyorum biliyorum senin bat 15se cuma artık az da olsa görünür heralde?
aspenkarmenn Benimde bat 14 ocak. Normalde şimdiden testlere başlardım ama o kadar yoruldum ki yapasım gelmiyo. Tabi heyecanım çok fazla malesef o geçmiyo. Kasık ağrısı gaz iştah artışı ve bulantı var bende. Hayırlısı olsun