Zehmom 35+5 haftalığız bide. benimde aynı şekilde oluyor bebek hareketlerinden dolayı, salı günü 35+0ken nstde sancı çıktı açılma yokmuş serum taktılar. Bende 37leri görür müyüz diye düşünüyorum inşallah görürüz canım kasılmalar devam ediyor mu seninde hala?