Ben şu an 11+1 oldum. Ayva ve sade tost biraz hafifletiyor gibi. Doktoruna sorabilirsin Prilam DR ilacı verdi bana o da biraz hafifletti.
Sende işe yarar mı bilmiyorum ama süt ve yoğurt, baharatlı yiyecekler, soğan beni daha da kötü yapıyor. Karbonhidrat(sade makarna, haşlanmış patates gibi) beslenmek biraz daha sakinleştiriyor. Ve kesinlikle çok yeme, tam doymadan hafif açmış gibiyken bırak yemeyi, bi saat sonra tekrar yersin. Sık ama az yemek önemli.
Çok zor geçti benim 6-7-8-9-10.haftalar. 3 kilo verdim. Vücudum susuz kaldığı için tansiyonum 17lere fırladı, ateşim 38lere çıktı serum takıldı ve hala kusmalarım ve bulantılarım devam ediyor.
Umarım en kısa zamanda geçer ve iyi olursun 🤍