DENIZ_55 Busraaa8 bizimde kizimiz olacak nasipse kız olursa ilden su yada çisem istiyor bakalım farklı isim gelmezse bunlardan birini koymayi düşünüyor eşim benim aklıma hoc yok ona bıraktım o nasil isterse
Anneoluyorumhello Busraaa8 Kızımız olursa Aybala düşünüyoruz Ay gibi güzel çocuk demek🥰 oğlumuz olursa da Göktürk 🥰
Gulsena09 Busraaa8 benim kiz listemde sunlar vardi İpek mina parla ruya nil duru vera alin ama oğlumuz oldu ates koyduk adını