17+4 günlük hamileyim genital bölgemin üst kısmı adım atarken saga sola dönerken cok oluyor cok korkuyorum bişey oluyor gibi falan salı günü doktor a gidicem ama yine de yazayım dedim biraz icim rahatlar hepiniz de olmuş baktım da ne zaman geçer sizin ne zaman geçti yürüş vb yapınca daha cok agrıyor