QueenBBY Tahminleriniz doğru çıktı tekrar teşekkür ederim vakit ayırıp baktığınız için kızlar 🙏💓 Allah’ın izniyle oğlumuz oluyor 💙🙏 amin 🙏💓 @Elamomy @staRmama @huysuz__ bir kaç kişi daha olabilir hatırlamadığım herkese teşekkür ederim Allah herkese gönlündeki bebeği sağlıkla kucağına almayı nasip etsin isteyenlerede nasip etsin amin 🙏💓
Berc QueenBBY @huysuz__ Benim için de bir tahmin yapar mısınız😇
Rozadilda Elamomy merhaba bügün doktor kontrolüm vardı cinsiyetini öğrendim dediğiniz gibi kız dedi. Haber edersin yazmıştınız haber vermek istedim size. Herşey için tşk ler size.
Nzl_1999 Rozadilda Bnmde 3.gebelik burada herkes yani çoğu erkek dedi Dr kıza benzetti yarın netleşecek eğer kızsa 3.kızım
Seyma38006 ](https://) bize de bakar mısınızz rica etsem 11+6 yız @Elamomy