Simgekantar Yalnız değilim dimi? Çok heyecanlıyım her gün doğurucak gibi hissediyorum ama gelen giden yok 😂
FNK Simgekantar ben de 39+0 ım gelen giden yok valla biz mi çok heyecanlıyız anlamadım ki 38 i geçmez gibi içime doğuyordu bide bizimkinin 36 dan beri başı kanalda ona rağmen gelmiyo 😅
Simgekantar FNK bende anlamadım 37.haftanın sonundan beri 3 cm açıklık ve 100 ü bulan sancılarla yaşamaya devam ediyorum 😂
tubavarlikk Brcn11 bebek doğmadıkça karında bi problem mi oluyo sağlık açısından ☺️ yani içerde dursa n’oluyo 😁