h_s1411 Kızlar ilk bebeğime kayınvalidemin adını koydum yanına ek koymuştum şimdi 2. Bidaha kızım olucak kendi anneme dedim senin ismini koyum mu annem de Kuran’da geçen isim koy dedim bende mantıklı bulmuştum ama ilerde pişman olurum diye korkuyorum hani ilkine kayınvalidemin adını koydum keşke ikinci kızıma da annemin adını koysaydim diye Allah korusun ilerde öldügunde ismini anarim en azından pişman olmam diye ismini koymaya karar verdim annemin adı dilek yanjne uyumlu bişey bulmak istiyorum fikri olan yazabilir
hhaziran h_s1411 dilek umay, akça dilek, dilek liya yada lina, dilek azra, dilek beren, aklıma gelenler bunlar oldu 🌸