Kızlar merhaba. Bir önceki yazımda da belirtmiştim. 8 aylık bir bebeğim var ve spiralliyim. Son regl tarihimi tam hatırlamıyorum ama sanırım Aralık ayının 3.haftasının başıydı. 1 hafta önce regl olacakmışım gibi kasığıma bir ağrı girdi 2-3 gün düzenli ağrıdı ara ara mide bulantım ve tansiyon düşüklüğümde oluyordu. Bugün akıntımda hafif pembe renkli kan gördüm. İlk gebeliğimde de bu kan beni şüpheye düşürmüştü ve hamile olduğumu o şekilde öğrenmiştim. Spirale güveniyordum ama hamilelik olursa korkuyorum açıkcası çünkü ilk doğumum sezaryen oldu ve daha bebeğim 8 aylık doktorum en az 2 yıl ara olması lazım demişti. Testi erkenden yapsam doğru sonuç verir mi? Sizce bu belirtiler hamilelik belirtileri olabilir mi?